من برگشتم با یه جفت چشم نو که نــباید اشک به خودشون ببینن ُ همین باعث شده این هفته علی رغم اینکه بارها موقعیتی پیش اومد که در حالت عادی گریه میکردم فقط چشمام ُ بستم ُ با یه پوووووف سر و تهش ُ هم آوردم !بعدشم تصمیم گرفتم با این چشمای نو! دیگه هر کاری نکنم! هر فیلمی نبینم هر کتابی نخونم هر فردی رو قاب نگیرم تو ذهنم و برای هر موضوعی گریه نکنم و در کل بخوام رک بگم میخوام بشم همون دختر دوران راهنمایی همونی که عشق کتاب های درست ُ حسابی بود عاشق دیدن زیبایی های دنیا بود و کمتر چیزی اذیتش میکرد و فکر میکرد غیر ممکنی براش نیست چون نسبت نزدیکی با خدا داره و این یعنی یه قدرت تموم نشدنی ... من باید دوباره من بشم :)این مدتی که نبودم ظاهرا یه اتفاق خیلی خوب افتاده تو بیان و یه وب خیلی محشر درست شده برای نشوندن خنده رو لبای بیانی ها :) دعوت تون میکنم به بلاگفان :) با تشکر از کسایی که دارن براش مطلب مینویسن ُ زحمت میکشن امیدوارم بلاگفان هم مثل رادیو بلاگی ها با استقبال زیاد مواجه شه و بیان رو موج شادی بگیره :) والدین ِ دوست...
ما را در سایت والدین ِ دوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 17:47